Wie is deze boysmom?
Hi! Ik ben Charissa en mama van twee jongens. Eljero is bijna 3 en Jesaiah is net 2 weken oud! Samen met mijn vriend en de jongens woon ik in Vlaardingen. Ik heb heel veel liefde voor mijn gezin, maar ook voor mode en interieur. Ik denk dat iedereen die mij goed kent mijn stijl wel zal kenmerken als zwart. Heeeeel veel zwart haha! Deze stijl zie je ook terug komen via mijn webshop By JERO. Die ik trouwens nu in de afgelopen twee dagen alleen moest runnen omdat manlief terug naar het werk moest, maar dat is dus nog eventjes een ding! Gelukkig neemt mijn vriend heel veel taken over en bekijken we na mijn verlof wel weer hoe we de juiste balans gaan vinden.
Ik miste stoere jongenskleding
Het viel mij eigenlijk niet zo op hoe scheef het contrast is tussen meisjes- en jongenskleding totdat ik zwanger was van een jongen. Bij alle bekende winkels kwamen we uit op de kleuren blauw en grijs. Op zich niets mis mee, maar heel erg uitgesproken vond ik deze kleding niet. Wij houden van een stoere stijl en wilden dit dus ook voor onze zoon. Op een avond hadden mijn vriend en ik het uitgebreid over het constant falen tijdens het shoppen en dachten: dit moet toch ook anders kunnen?
De start van By JERO
Mijn vriend en ik tekenden een aantal ontwerpen uit voor stoere jongenskleding. We dachten aan veel zwart en stoere en grappige teksten. Pas toen Eljero geboren was besloten we om er echt werk van te maken. We startten onze webshop By JERO, vernoemd naar Eljero omdat hij onze inspiratiebron is geweest bij de start van dit avontuur.
Onze collectie baseren we op onze eigen smaak en wensen, maar ook op de mensen om ons heen. Eljero heeft een sterk karakter en dat zie je ook op foto’s terug komen. Hij is het gezicht van By JERO en staat dus regelmatig model voor mama en papa 😉
Ook voor mama’s en papa’s
We zijn heel erg blij met de constante groei van By JERO. Het is natuurlijk altijd leuk om te zien dat hetgeen waar je zelf met veel passie aan werkt ook door anderen wordt bestempeld als onmisbaar in de markt. Ons doel is dan ook om te blijven groeien. We zijn constant bezig met de volgende stap en houden niet van stilzitten! Waar we begonnen met alleen baby kleding verkopen we nu ook kleding voor dreumesen, peuters en oudere kids. Sinds kort hebben we ook een collectie voor mama’s en papa’s! Ons uiteindelijke doel is om van By JERO een fulltime baan voor twee te kunnen maken. Het lijkt me zo fijn als we er beide met volledige focus in kunnen gaan.
Tips voor mama’s die een webshop willen starten
Tegenwoordig zijn er heel erg veel webshops en Instagram accounts via waar je van alles voor je kinderen kunt kopen. Het is erg lastig om tussen al deze online winkels uit te springen. Hoe kun je jezelf nu echt onderscheiden? Ik denk dat dit de meest belangrijke vraag is die je jezelf zou moeten stellen voordat je begint met je marketing. Wat wil je uitdragen? Wat wil je dat mensen over jou zeggen? Mijn beste tip is om je boodschap niet alleen te vertalen naar bijvoorbeeld een social media post, maar ook naar je product zelf. By JERO staat voor stoer met humor en dat laten wij zien in de teksten op onze t-shirts.
Wij hebben trouwens een groot bereik kunnen opbouwen door constant actief te zijn. Dat wil zeggen dat we elke dag een post hebben klaar staan! Naast het delen van productfoto’s en het delen van happy customers besteden wij ook veel aandacht aan deelbare content. Quotes en herkenbare plaatjes zorgen voor veel reacties en deze reacties maken je bereik groter!
Shoppen bij By JERO
Voel je het al kriebelen bij het zien van de mooie producten van By JERO? Of wil je nog meer leuks zien van deze webshop? Ga dan snel naar de webshop of doe inspiratie op via hun Instagram of Facebook kanaal.
PS. Heb je de vorige girlboss Q&A met Samira al gelezen? Of ga naar het overzicht van alle Q&A’s en laat je verder inspireren door talloze succesvolle vrouwen.